"match made in heaven"
Maar waarom zou je bij de pakken blijven zitten als je het product gewoon zelf kan maken? Met zijn ervaring als bakker bij Painture begon hij al snel vol goede moed aan deze mooie uitdaging.
Na enkele maanden hard werk was het zover: de fruitfrisco’s begonnen steeds meer kleur en vorm te krijgen. Er werden al snel geëxperimenteerd met nieuwe smaken en de eerste fans waren ondertussen gekend.
Een lekker product maken is één iets, het moet natuurlijk ook succesvol in de markt verschijnen. Hiervoor klopte Eelco aan bij Thijs, die in het verleden al heel wat ervaring opdeed op vlak van sales & marketing.
Dat de samenwerking tussen beide partijen een ‘match made in heaven is’, werd al snel duidelijk. Eelco focust zich volledig op de productie, terwijl Thijs zich dagelijks bezighoudt met de marketing en verkoop.
Sindsdien gaat het alleen maar in stijgende lijn: zo werd Joyco uit meer dan 500 inzendingen geselecteerd door The Birdhouse, een start-up accelerator van Belfius Bank. Dit zorgt ervoor dat we steeds dichter komen bij onze droom: zoveel mogelijk mensen laten genieten van dit heerlijk gezonde tussendoortje.